lunes, diciembre 18, 2006

INAUGURACIÓN: "A cuN k iNFiLtRadA"



Ete aquí otro evento, del que (lo siento en el alma) teníamos que haberos informado con más tiempo. Mañana se inaugura la exposición homenaje a la "cunca de viño" que han organizado algunos compañeros de la escuela de artes y oficios de Vigo, y que tendrá lugar en la tapería "A Cunca" situado en Rosalía de Castro (Vigo), en los soportales, junto al bar "Van Gogh". La hora aproximada son las 9:00 de la tarde. En cuanto a la cerámica y lo cotidiano es el icono galego por excelencia. Así que no podéis dejar de visitar esta exposición de pequeños templos de nuestros caldos del país. Todas las piezas están a la venta.

Os esperamos, estáis invitados a tomar un vinito.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

A ver si podemos exponer en la página las cuncas presentadas a la muestra. Estade atentos.
Yorch.

Anónimo dijo...

Xa son muitos dias e non temos nada, estas festas son como son , vale ,pero esta pasando algo ou estamos todos a dormila , si e asi felices sonos, deica maña, abur a tod@s

Anónimo dijo...

Agora, a partires do día oito, xa imos coller carrerissssssa,i empezaremos a funcionar.¡Que remedio!algunhas de nós, como por exemplo,Susana de segundo e a que suscribe esto,Maica, queremos poñer un posto de venda dos nosos produtos cerámicos,animados tamen con algunhas lambonadas e aljo de brebaxes da nosa terriña,imprescindible o reclamo,xa sabedes de que vai a festa, non si?, os dias da celebration da Reconquista.Pensamos que estaría ben facelo cos compañeir@s que quisexen participar, e montar o chiringo como alumnos da Escola.Non creo que nos poñan pegas,penso na dirección por ex..Se pode consultar de calqueira xeito.Bueno se hai interese por parte de alguen para participar,a data da festa ven sendo a finais de marzo,e nos estamos luns e mercores de cinco a sete en clase para poder falar do tema.O ano pasado houbo que pagar sesenta euritos, que non é pouco por cada posto.Se somos uns cant@s este ano sairíanos moi ben.Sen mais, que teñades unha boa entrada de ano para tod@as!¡Saude!

Yorch dijo...

Ya tenemos las fotos de las cuncas y estamos recogiendo las de los grolos. Pronto habrá más de una noticia.